Bankrekeningnummers

o.v.v. 'Boekenkast'
NL 46 ASNB 07 0742 9773

Digitaal collecteren Digitaal collecteren

Digitaal collecteren via de kerkapp

Gemeenteleden en gasten maken steeds vaker gebruik van de mogelijkheid om digitaal te doneren. Dit kan door gebruik te maken van de kerkapp of de speciaal hiervoor beschikbare QR code te scannen.

Hoe werkt het?
Voor elke iDeal-transactie betaal je als kerk transactiekosten. Bij onze kerkapp willen we de transactie kosten laag houden. Zo gaan alle inkomsten rechtsreeks naar het goede doel. Dat doen we door te werken met een saldo wat in de kerkapp wordt opgeslagen. Je laadt dan één keer een tegoed in de app waaruit je vanaf dat moment kan geven.
Je kunt in de app een bedrag kiezen waarmee je je saldo op wilt laden. Vervolgens stuurt de app je via iDeal veilig door naar de betaalomgeving van je eigen bank. Het door jou gekozen bedrag wordt dan automatisch naar de bankrekening van onze kerk overgemaakt en weergegeven in de app. Per week kun je een bedrag vanuit je saldo aan de collecte geven.

Meer informatie over de Kerkapp 't Kruisunt en het digitaal collecteren kunt u vinden onder het kopje> communicatie.

ANBI ANBI
Meer over onze ANBI leest u hier.